Повернення

Діюче законодавство передбачає можливість повернення товару протягом двох тижнів з дня оформлення покупки. Продукція, що з об’єктивних причин не підійшла чи не сподобалася споживачеві, може бути повернена продавцеві за наступних умов:

  • виріб не використовувався і не був пошкоджений;
  • не була порушена цілісність упаковки, пломби і ярлики не зірвані;
  • товар не включений до переліку продукції неналежної якості.

Окрім того, у покупця має бути гарантійний талон на продукт, а також квитанція про оплату або касовий чек.

Консультація
Процедура повернення
  1. Звернутися до продавця з відповідною заявою.
  2.  Повернути товар у повній комплектації в цілій упаковці згідно з технічною документацією.
  3. Надати касовий чек чи квитанцію.
×
Повідомлення
Введіть своє імя та номер телефону.
Наш менеджер звяжеться з Вами найближчим часом!